Щоб повернення відбулося без проблем вам необхідно
Повернення товарів є можливим. Це право покупця зазначається у належних правових актах. Однак повернення такої продукції буде можливе лише, якщо дотримано деяких умов:
- Придбання товару належної якості: Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач має право протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, замінити товар належної якості на аналогічний, якщо товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором або не може бути використаний за призначенням, але за умови, якщо товар не використовувався і збережений його товарний вигляд, споживчі якості, пломби, заводська упаковка, документи. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари, або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або поміняти товар на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.
- Придбання товару неналежної якості: Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» при виявленні суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника товару, протягом гарантійного строку споживач має право на заміну товару чи повернення грошей. Істотним недоліком, згідно з п. 12 ст. 1 Закону України «Про захист прав споживачів», вважається недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення.
Для повернення/обміну товару
- Повідомити менджеру за телефоном (097)888 23 60, (066) 487 59 66 про існуюче повернення/обмін – необхідно обміняти, повернути такий товар, купували – дата і ваш телефон.
- Після підтвердження менеджера про повернення/обмін товару, Ви можете самостійно під'їхати до нас у магазин на б-р Перова 19, “Авторинок”, синій бокс місце №8 або відправити до нас через Нову пошту.
- Надіслати товар компанією «Нова пошта» до Києва, відділення № 19, на ім'я одержувача: Штолін Миколай, тел.(067)657-27-07.
- Після, обов'язково зателефонувати – повідомити Менджер номер декларації та карту куди повертати гроші.
Умови повернення
- За законом “Про захист прав споживачів” покупець доставляє товар продавцю, чи оплачує доставку товару продавцю власним коштом. Крім випадків заводського шлюбу чи невідповідності товару замовлення клієнта.
- Не допускається наклейка скотчу та псування упаковки товару. Такий товар поверненню не підлягає і не забиратиметься у відділенні Нової пошти. Якщо ви не сплатили за доставку – ми знову ж таки не зможемо забрати товар. Так само ми не зможемо забрати товар якщо ви його нам відправили післяплатою.
- Як тільки ми отримуємо товар та перевіряємо цілісність та комплектність – відразу ж повертаємо гроші вам на карту.